miercuri, 15 noiembrie 2017

Nu mai avem nimic de sarbatorit

Am decis sa anulez petrecerea data in cinstea infiintarii Federatiei Romane de Bowling,  de pe data de 19 noiembrie, datorita divizarii extraordinare produse in randul jucatorilor de bowling de lovirea lui Alexandru Arbanas de catre Romeo Gagenoiu.
Detalii AICI, la comentarii.

Violenta nu are ce cauta in salile de bowling, iar atitudinea clubului IDM este absolut scandaloasa, nerespectandu-si propriul regulament, pe care il puteti citi AICI.
Abaterile de la P2  "duc automat la anularea imediata, definitiva si irevocabila a cardului de membru "
Conform acestui regulament, Romeo nu ar trebui sa mai aiba acces in IDM niciodata.

Pentru mult mai putin, lui Barry Foley i s-a interzis sa intre intr-o anumita sala din Irlanda, neputand participa ani la rand la Irish Open (pe care il castigase), nici in campionatul national samd.
Daniel Vezis a fost suspendat 2 ani de catre worldbowling pentru comentarii jignitoare la adresa oficialilor, postate pe Facebook!
Dar, in Romania, regulamentele si legile sunt facute ca sa fie incalcate.

Nu este un incident izolat, ci este varful unui comportament absolut reprobabil, care s-a manifestat cu pregnanta in ultimii doi ani, el avand pusee violente si jignitoare la adresa mai multor jucatori, la antrenamente sau in competitii oficiale:  Ioan Ionescu, Victor Dumitrascu, Gheorghe Nicolae (o data la finala individualelor 2016 si o data ieri, cand a fost facut un popa jegos si nesimtit).
Pe mine nu ma mai numar.
Amanunte AICIAICI si AICI.

Romeo nu si-a exprimat niciun regret, ba dimpotriva, tot incearca sa-si justifice atitudinea.
Cat timp nu va fi pedepsit si fortat sa se comporte civilizat, lucrurile vor escalada.

Daca dorim un viitor in bowling, violenta trebuie exclusa.
Nu e momentul sa sarbatorim nimic.

PS(miercuri): Clubul IDM a luat o masura, ca sa se asigure ca e ultima data cand se intampla asa ceva.
Din punctul meu de vedere, e suficient. Nu e ceva public, asa ca nu va pot spune ce anume.


21 de comentarii:

  1. Fix Tu teai gasit sa comentezi samanta de scandal??????

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum in toate scandalurile lui Romeo sunt implicati astia de la Split? Adica Victor Nae si Arbanasi, ca restul sunt linistiti.
    Sigur nu il provoaca pe Romeo si nu il barfesc si nu il jignesc ei sunt usa de bierica.
    Si cum iti permiti tu piros sa te legi de cine ar trebui sa mai intre intr-un club sau nu nu ti-e rusine?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ioan Ionescu nu e la Split, eu nu sunt la Split, Catalin Gheorghe nu e la Split.
      Daca nu-si poate stapani nervii, sa stea acasa, poate acolo gaseste oameni linistiti.
      Si invata sa scrii romaneste, sa pui virgule samd.

      Ștergere
    2. Prietene, daca tot ii scrii numele macar scrie-l corect zic..

      Ștergere
  3. Regulamentul IDM se refera doar la zona de fitness. Iar intoxici cu minciuni.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu exista zona fitness in IDM, ci doar zona welness.
      Regulamentul e pentru tot clubul, nu doar pentru welness.

      E absurd sa crezi ca nu ai voi sa vinzi droguri si te bati decat la welness. precizarile specifice welness sunt aici: http://www.idmclub.ro/termeni-si-conditii.php#norme

      Ștergere
    2. Este doar pentru zona de Welness. Evident ca alegi doar ce iti convine din acel text.
      "Este obligatorie utilizarea prosopului personal sau inchiriat la contactul corpului dumneavoastra cu diferitele aparate."
      Aici crezi ca se refera la tine cand transpiri si te atingi de "aparatele" de la bowling?

      Ștergere
    3. e un singur regulament pentru tot clubul.

      Ștergere
  4. Ce faci Vali, nu mai ai trafic?
    Creezi un eveniment?
    Nici macar nu ai fost de fata!
    Nu imi mai aduc aminte, pe tine cand te-ai luat la bataie cu Catalin Gh(fiind si Laura de fata)
    te-am dat afara?

    Nu sunt de acord cu ce a facut Romeo, sper sa inteleaga, pentru ce a facut el va platii.

    Toti avem frustrari, important e sa ne controlam.

    Briciu Marius

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu m-am luat la bataie cu Catalin, el m-a luat de par si atat.
      Eu nu am lovit pe nimeni.
      Schimbati-va regulamentul, daca nu va convine.
      Spuneti ca pentru "ai nostri" nu se aplica

      Ștergere
    2. Platii cu doi de i??? WTF nea Mariuse?

      Ștergere
  5. Oameni buni, oameni pasionati, trageti aer in piept va rog. Trageti mult aer in piept. Eu intelesesem ca intalnirea de pe 19 avea ca subiect celebrarea finalizarii infiintarii depline a FRB ca structura nationala unica si nu sarbatorirea unei persoane anume. Va rog mult sa nu individualizam interesul general al comunitatii. Evenimentele individuale au calea lor de rezolvare, oficiala sau neoficiala, dar nu trebuie sa influenteze "etajul de deasupra noastra", interesul national (n-a ca n-am reusit sa scap de demagogie, mi-o fi intrat in sange de pe vremuri, cu scuzele de rigoare). Mi-am reamintit brusc un proverb si ma scuzati ca-l mentionez aici, ca poate fi interpretat ca are conotatii vulgare: Ce legatura are sula cu prefectura?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. petrecerea era un cadou si o celebrare, oferite de mine, cu inima deschisa, catre comunitatea de bowling.
      ei bine, inima mea tocmai a suferit un infarct violent si petrecerea nu mai e posibila.
      asta nu impiedica pe nimeni altcineva sa o oragnizeze.

      Ștergere
  6. Draga Vali si draga comunitate, pentru ca m-ai mentionat (si numai pentru asta, nu vreau sa iau apararea nimanui aici) voi face cateva precizari care tin exclusiv de cum vad eu lucrurile. Nu voi raspunde la niciun comentariu ulterior.
    1. Ma bucur ca ai amintit de conflictul meu cu Romeo pentru ca atunci eram fix in pozitia in care e Romeo acum. Adica cineva comenteaza/se bucura/speculeaza nesansa adversarului ca sa “il faca la psihic”. Asta mi se pare mie atitudine nesportiva. Asta mi se pare mie de cartonas galben. Asta e o atitudine golaneasca ieftina care nepedepsita atrage iesiri de cartonas rosu.
    2. Eu era sa il altoiesc atunci pe Romeo pentru mult mai putin. Cred ca acum daca eram in locul lui Romeo si tineam la parerea celor de la Split “muream cu ei de gat” cum se zice. Nu de alta, dar si eu si ei stiu ca nu au cum sa fie pedepsiti in alt fel.
    3. Tu esti un om care isi construieste imaginea pe imaginea celorlalti crezand ca in felul asta devine mai bun si mai talentat. Si asta o faci alegandu-ti cu precizie victimele. Ii iei pe cei mai buni sau cu potential si transformi performantele lor in merite personale sau esecurile lor in motive si subiecte de discutii pe care le asezonezi cu pareri “de profesor/arbitru”. Eu m-am prins tarziu si nu am vrut sa cred ca imi faci mie jocul asta. Si asta foarte mult timp. Nu te condamn. Asa esti tu si multe din atitudinile de genul asta le faci din reflex deja. Nici nu iti dai seama de ele. La fel e si cu Romeo pe care il tot pandesti la cotitura. Aveti voi un meci privat nerezolvat. (Se crede unul mai alfa decat celalalt.) Si de asta esti partinitor.
    4. Pentru ca in continuarea punctului 3 vine imediat cealalta remarca a mea (subiectiva, cum alt fel) si anume faptul ca tu te crezi deasupra tuturor. Existi tu si ceilalti. Aproape fara empatie. Si asta te face sa te superi superficial pe comunitate ca magarul pe oi.
    6. Esti un om care isi calculeaza bine banii si directionarea lor. Pentru tine acum e mai cu folos sa nu faci petrecerea si sa faci in locul ei scandal.
    7. Si atunci cand am avut eu conflict cu Romeo si dupa europene m-a deranjat foarte mult faptul ca ai tradat. Ai tradat pentru ca erai si antrenor si ziarist de scandal. Ai tradat pentru ca nu exista cuvantul decenta intr-o schizofrenie a “meseriilor” tale atat de dura ca aceea in care te zbati sa existi prin “a avea” si nu prin “a fi”. Drept pentru care te rog sa nu ma mai mentionezi ca “parte” in niciun scandal.
    8. Intrebare catre comunitate: Deschidem un cont/ceva ca sa punem bani sa facem o petrecere? Doar intreb

    RăspundețiȘtergere
  7. Ioane, Romeo l-a lovit pe Arbanas.
    Asta e subiectul.
    Focus!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pirose, ti-a dat-o Ioan la perfectie! Nu stiu daca o putea zice cineva mai bine! Subiectul e construit de tine, ipocritule!

      Ștergere
    2. da, ma, eu l-am pocnit pe Arbi.
      e inventia mea!

      Ștergere
  8. Daca il pocnea Romeo pe Arbi , cred ca Arbi era undeva pe la spital , poate i-a dat o palma , un capac cel mult numai exagera !! Daca era asa grav , cred ca Arbi ar fii scris pe undeva !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ar trebui sa facem o lista de voluntari, pentru cei care vor sa-si ia cate un capac, asa din cand in cand.
      lovirea se pedepseste cf. art 180 cod penal, inclusiv pentru membrii familiei.
      adica nici macar palma "parinteasca" nu e admisa.
      cel putin nu in secolul asta.

      Ștergere
  9. I-a dat o palma ptr ca nu poate mai mult!? O palma "parinteasca" nu lasa urme... O palma poate lasa KO o persoana de statura victimei. O palma in ureche poate sparge timpanul. Cred ca dupa 30 de minute nu-i facea pagube prea mari :D

    RăspundețiȘtergere